söndag 6 januari 2008

My Dog fredag 4/1


BIM och cert!!


Nu har jag inte kunnat hålla det jag lovat-nämligen uppdatera bloggen!!! Jag SKA uppdatera på riktigt men måste bara dela med mig med lite nyheter..

Mycket har som vanligt hänt, vi har dock inte flyttat än..:-)


Vår käre lilleman kan numera titulera sig Nordjv-07 och har 2 cert!! inte fyllda 10 mån!! Vi har nog inte riktigt kunnat fatta det än..


I helgen var vi på My Dog i Göteborg

fredag 1+3 delt domare Seamus Oates Irland

BIM och cert

BIR blev halvsyster EUW-06 IntuCh NorduCh Nordv-07 NV-06 SllCh Al Suwiid Alacre Khayaal

Tyvärr väldigt dåligt ljus i "vår" hall men en liten bild på Bubben och husse!



Lördagen blev ingen lyckad dag för vår del-domare Kurt Nilsson tyckte att han borde bättra på sitt självförtroende. Bubben blev väldigt stressad och backade tydligt på grund av Kurt som gick på ganska intensivt.

Nya tag!! ...det går upp och ner ibland..

Men vi är lika glada och stolta för det :-)

Trevligt var också att träffa Tiina (vår uppfödare) Bubbens syster Benazir som vi gratulerar till lördagens framgångar med cert och BT-3 och halsysters SV-08 och BIG-3 !!

1 kommentar:

Lena sa...

Hallå!!!!

Stort grattis till Bubbens
BIM & CERT Nordjv-07!!
Träffade Robert som hastigast men fick ju inte träffa Dig och Bubben.
Kanske vi ses på Malmöutställningen. Jag och Lena kommer att ställa ut Ferris, Zorro & Rocky.
Kramizar, Lena & Wildboyzarna