lördag 11 april 2009

Till minne av Izor..








Det har varit jobbiga veckor den sista tiden med så många minnen- det är snart 14 månader sedan min älskade, älskade Izor fick somna in pga sjukdom. Den 30 april skulle han blivit 8 år.
Saknaden gör så ont, kramar sönder hjärtat och gör så att minnena väller över en-jag blir ledsen av saknaden, tårarna kommer av alla minnen...men det är väl så det alltid kommer att vara-minnena och saknaden lever kvar..minnena som gör ont och minnena som får en att skratta och komma ihåg alla fantastiska roliga upplevelser vi hade tillsammans. Jag vill bara inte att det ska göra så ont!!
Jag saknar dig så fruktansvärt mycket min älskade vän...

3 kommentarer:

Elin Rose sa...

Fäller en tår.
Saknaden är hemsk.
Saknar ord, vet att det inte hjälper vad jag än försöker skriva.
Men finns här som din vän om du behöver.
Kram till er alla
Elin

Lena Regnault sa...

Känner att tårarna kommer när jag läser dina rader om din älskade Izor. Kan själv bli tårögd bara av att sitta och titta och njuta av mina levande killar så vad hemskt skulle det inte vara utan någon av dem. Usch det gör ont. Jag känner med dig ska du veta. Som vän kan du alltid höra av dig, det vet du!

Men jag blir även mkt nyfiken på den lille nye killen, Gandalf - nu får du allt berätta mer :-)

Kramar till er alla från gänget i Göteborg - PriZor's whippets!

Anna Blum sa...

Jag kan verkligen känna den saknaden och längtan som du beskriver ... nu gråter jag också, det du skrev träffade mitt hjärta rätt in ...
Kram // Anna