onsdag 19 januari 2011

Underbara Järavallen :-D



Nu börjar jag äntligen komma i gång med mitt "normala" liv..Har börjat ta regelbundna liiite längre promenader och jag kan börja följa med på hundsläppen i det närmaste hagarna i Järavallen :-D så härligt! Jag som är en aktiv person har verkligen mått dåligt av att behöva vara stilla så länge. Hundarna mår toppen - vi släpper dom en hel del ( nu har ju nästan all snö försvunnit - men innan har "våra hagar" varit förhållandevis bra eftersom de saknat den förfärliga, förhatliga isen - några gånger har vi fått hoppa över pga den vassa skaren ) varvat men härliga långpromenader. 2 arbetsdagar avverkade - skönt att vara tillbaka och träffa alla mina underbara arbetskamrater - men tråkigt på sitt lilla sätt eftersom vår arbetsplats står inför en stor förändring - och att leva i ovisshet är ju jobbigt för ALLA! Men, men vi för hoppas att det löser sig till det bästa för alla! Faktiskt lyckats ha lite sovmorgon i dag - skönt eftersom jag jobbar kväll 16-22, så nu är det snart dags för lång-promenad i Järavallen ( i dag vilar de från lösspring) och även fotografering av det nya täcket som jag provade beställa från Lisa Winder, (kennel Burnt Sienna) Trilliks var slitet och läste Jenny Helmings betyg på sitt inköp så jag blev sugen :-) man kan aldrig få för många koppel, halsband och täcken :-D Jag blev verkligen SUPERNÖJD!!

Inga kommentarer: