torsdag 18 september 2008

Fantastiska resultat..

Nu har helgen varit o farit ..(som vi säger inorrland..) o snart dags för nästa helg..
veckorna går FÖR fort, det är bara fredag o måndag hela tiden känns det som...
Jag som lovade mig själv att jag skulle fota massa bilder från helgens utställningar SVVK Laröd o SKK INT Sofiero...resultatet blev INTE EN ENDA BILD...jag är hopplös...jag som inte ens ställer Bubbs..utan det är ju faktiskt fantastiske husse...o ändå är jag mer nervös än vad han är..

Nåja..vilka resultat!!!
SVVK S Laröd
Domare: Jean-Louise Grünheid, Frankrike
delt 1+1
BIR cert
med fantastiskt kritik..o så kul att ställa för den kontroversielle herrn´ som säger vad han tycker o tänker...

SKK INT Sofiero
Marie-Christine Delabelle , Belgien
delt 1+1
BIR cert CACIB
också toppen fin kritik...

nu är jag ledig...t.om onsdag..helt fantastiskt..!!
i morgon åker vi till Skövde för att deltaga i årets sita LC-prov som är INT och går av stapeln i Falköping.
109 deltagande whippar!!!! rekord...utan dess like..:-) skoj
Corre står ju för sitt sista cert för SNLCCH--typiskt..:-) för det blir ju inte enkelt..men håll alla tummar..
Jag lovar mig själv o alla andra att jag ska ta en massa bilder!!!!

Nästa vecka är starten på en alldeles speciell händelse för mig o Robert...:-) Jag kommer berätta mer om det ju längre tiden fortskrider..
Förresten så har Robert börjat på sitt nya jobb i går...Jättegrattis till min Älskling...det blir perfekt för hundar - dock lite mindre tid för oss två..men vad gör man inte för sina 4-benta barn..

:-)

Håll tummarna för oss ihelgen!

1 kommentar:

Anonym sa...

åh vad roligt att det går bra för bubben! Han är så otroligt vacker! Tiina skvallrade att ni skulle till Euw, gud vad häftigt! Håller tummarna att det går bra för er. Kanske ses på stora sthlm?
/ Jenny & Hundarna