lördag 7 juni 2008

Barsebäck 6/6 - sol o bad














































Nu är det länge sen vi uppdaterat igen..mycket har hänt...som vi inte hunnit dela med oss av..









Bubben har klarat anlagsprovet Viltspår...whipparna har gått bra på rundbanan o vi har jobbat o jobbat o jobbat...:-) precis kommit hem från jobb nu..vi jobbar om varandra (vad gör man inte för hundarnas skull) när jag slutar så börjar han...så vi ser inte mkt av varandra...









nåja...denna vecka också..sen har vi en veckas semester..sen blir det några veckors jobb till o sen semester i gen..skönt..


















Vi spenderade gårdagens förmiddag (innan jobb) tillsammans med vår vän Jeanette o hennes whippet o greyhounds nere vi Barsebäcks underbara strand...hon tänkte till o hade kamera ( inte vi...vi har mkt uppdateringar att komma igen med)









Skåne har haft fantastiskt varma dagar....så hon har skickat lite bilder från vår härliga fm som jag vill dela med mig av...









jag ska uppdatera med "våra" bilder så snart s om jag orkar o hinner..
men först blir det jobb i morgon igen...för mig..Robban kör rundbana med alla 3 :-)
whipparna ska gå ett vikt & tidstrail på 480 m och Bubben kör vi ett varv handsläpp...han älskar rundbanan också...:-)
Spännande...för whipparnas del..vi hoppas kunna förbättra klassningen på Medel...håll tummarna..


















Inga kommentarer: