torsdag 17 juli 2008

Järavallens friluftsområde


















Ligger jättevackert nere vid havet / Barsebäck..
Lediga i dag, så vi passade på att ta en härlig morgonpromenad. Vädret är väldigt varierande-sol, blåst o regnskurar om vartannat.
Vi tänkte passa på att gå den vackra 7,5 km slingan i Järavallens strövområde. Det är fantastiskt fint! Kuperat, lite mer öppen o väldigt "skogigt" på vissa ställen.
Där skyddar träden också mot den värsta vinden..
En härlig promenad-sen åt vi lunch o jag la över bilder från rundan.. Nu ska vi vila lite--konstigt för att vara jag...men jag känner mig väldigt trött så det ska bli riktigt skönt!
Jag har anmält whipparna till Rakbane SM-förhoppningsvis hinner vi få licensen klar- man tar licensen på riktiga tävlingar-så det första försöket blir på vår hemmaklubbs tävling i Halmstad.
Spännande..
På söndag tävlar Trillik o Corre i var sitt lopp på rundbanan i Alingsås.. Trillik medeldistans o Corre kort.
Jag jobbar så det blir stackars Robert som får köra själv igen..
Nu blir det lite vila...




Inga kommentarer: