lördag 24 juli 2010

Första kyliga kvällspromenaden på hur länge som helst

Kvällsrunda i vår underbara omgivning - dock har jag valt att dela upp gänget (när jag tar dem själv) pga det enorma kaninbeståndet - för att underlätta för mig själv :-) Dock får jag ju ta 2 rundor men det gör inget för jag älskar att promenera - skulle kunna gå hur länge som helst. I dag var första kvällen, kan knappt minnas när det kändes så här sist, när det kändes lite kyligt! Det var långärmat på - men långbyxor, NEJ TACK !! Jag tänker våga vägra långbyxor åtminstone så länge jag har semester :-)

1 kommentar:

Birgittas hästsida sa...

Exakt! En halvtimme innan du skrev ditt inlägg var jag ute med Soya och hade då JACKA på mig! Det har inte hänt på flera veckor och då insåg jag hur dumt det varit att klaga på värmen. Jag vill inte ha kyla redan nu!!!!