tisdag 7 augusti 2007

Min sambos födelsedag...


I dag har vi haft så himla varmt och skönt väder här nere i skåne...måste ha varit minst +25 grader mitt på dagen/eftermiddagen. Så klart så har jag jobbat, bytte med min kära kollega Lotta till 6-14.30 så att jag kunde vara hemma i kväll när min käre sambo Robert fyller år :-) Hipp, hipp hurra..!!


Efter att vi haft typ fullt upp varje dag sen jag kom tillbaka från semestern för 2 veckor sedan, så var det total omkastning i dag-väldigt lugnt och stilla, så jag om min kollega som jobbade förmiddag var nästan lite sådär...jaha..vad gör vi nu då..?! nåja, det kan vara skönt att återhämta sig lite..


I dag kom startlistan till söndagens rundbanetävling i Alingsås, Izor (Flamingo) är anmäld på kort distans, 300 m och Corre ( Coral Dawn ) på medeldistans, 500 m.

Ska bli jättekul, hoppas bara att det inte blir regn..utan lagom varmt, för är det för soligt så blir det ju jobbigt för vovvisarna.


Passat på att vara ute lite efter jobbet och njutit av den härliga solen, hörde på nyheterna att det skulle bli mycket sämre i morgon igen..:-( aldrig får man vara nöjd.

Sprang 4 km, var jobbigt i dag, druckit alldeles för lite..men det känns alltid skönt efteråt när det är "gjort"


Nu blir det lite god mat och mys för att fira älsklingens födelsedag. Sen jobbar jag bara 4,5 timma i morgon 7-11.30..så härligt..

Så imorgon ska jag "cykla hundar" och träna utställningsträning på Bubben..han ska göra utställningsdebut på Svvk Södras utställning i Helsingborg den 9/9-spännande!

Whipparna har jag anmält i bruksklass på SKK:s utställning Sofiero den 8/9.


Inga kommentarer: