onsdag 7 april 2010

Kvällspromenad

Kort arbetsvecka men ändå känner jag mig tröttare än ....jag vet inte vad ...
Det är ljust på kvällarna, så härligt --kvällspromenad modell lång tas även med början vid 19-tiden utan att vi känner oss stressade av att det ska bli mörkt. I dag har det varit varmt - kanske ett gott tecken inför lördagens LC-prov som är årets första! Ska bli så skoj!! Jag har anmält Gandy till licensträning för LC på fredag kväll - hoppas att de kan få ihop något bra..
Whippetrace träningen imåndags var väldigt trevlig 15 whippar och en massa glada mattar och hussar --Trillik och Gandy fick följa med , jag var nöjd med Trillik - och fantastiskt nöjd med lilleman - jaga var ingen konst , springa genom öppen och stängd box var inga problem...han är så fantastiskt enkel att ha att göra med - så stabil och lättsam..


Inga kommentarer: