fredag 27 februari 2009

Lediga i dag :-)











Jag är ledig i dag!!! Så himla skönt..jobbade förra helgen och skulle ha varit ledig i måndags men eftersom det varit en hektiskt vecka på jobbet så behövdes jag på måndag och valde därför att ta ut min lediga dag i dag--så jag får en lång-helg! Vi har börjat dagen väldigt lugnt...hundarna känner nog sig också lediga ;-) verkar det som..Vi har börjat dagen lugnt o stilla..jag har suttit med räkningar och liten sånt trist-käre Corre är så underbar-han ska ju alltid ha sin filt över sig när han ligger i hundsängen-"trillar den av " blir det livskris och han piper och låter så ynklig så att man kan tro att han bär hela världen på sina axlar--detta gör han ända tills man kommer och lägger den över honom i gen :-) Detta kan ske både dag och natt (om jag säger så...jag vet att jag skämt bort honom och gått upp på natten också) men jag får skylla mig själv..




Vi har tagit en skön promenad i solskenet ute vid Järavallens naturreservat--tittar lite på Skid-VM..sen får vi se vad som händer!




Trevlig helg till er alla!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan på er alla ! Vad "glad" jag blir när jag läser om att era hundar också vill bli övertäckta och omstoppade när filten faller av. Här blir Balto en liten ynklig bebis så fort den ramlar av honom, men så nöjd och lugn när man stoppar om honom igen !
Många Kramar Anna och c/o !