torsdag 12 februari 2009

Utmanad...:-)


Jag har blivit utmanad av Elin Rose--

gå till den sjätte mappen och den sjätte bilden..


Hos mig tror jag att det bara finns hundbilder..:-) den enda gången jag fotar är när det är hundaktiviteter av div slag. Denna bild står mig varmt om hjärtat så jag är sååååå himla glad att det faktiskt var den som jag får presentera här.

Min första whippet, min fantastiske vän och följeslagare Carry on Flamingo som tyvärr fick avsluta sina dagar för nästan precis ett år sen --och en av våra nuvarande whippetar Carmodey Coral Dawn som så ofta låg så nära och tätt intill varandra-man märkte hur mycket det betydde för dem att känna den andres närhet. Och lugnet som spred sig, kände jag som matte också av-det riktigt "låg i luften"..

Jag älskar denna bilden!
Då utmanar jag
Jeanette och hennes flock med whippet och greyhound
Lena och hennes whippets o greyhound
Bubbens uppfödare Tiina
Ulriqua Fredriksson - "nyfunnen" bekant från norrland
Jessica Wikman-en annan gammal kompis från norrland som har ett gäng flattar

Inga kommentarer: