fredag 20 februari 2009

Lunchpromenad











Ledig i dag eftersom jag jobbar hela helgen..
Skönt att dels kunna fixa "vardagsärenden" som man ALDRIG hinner med annars, oftast slutar jag 15.00 men eftersom man pendlar så är jag tidigast hemma kl 17.00

Det har snöat några dagar nu här nere i skåne--och ganska mycket för att vara här!! Mysigt :-)
Vi gick upp vid 6-tiden och skickade i väg husse som jobbar i dag-med tåg (för ovanlighetens skull) oftast har han ju bilen.
Lekte lite i vår inhängnad, jag plockade undan lite..sen i väg till stor stan Landskrona för att uträtta ärenden..

Väl tillbaka hemma tog vi en härlig promenad i snön--vackert! Men vi har så mycket vilt här runt omkring, både kaninen, harar och rådjur..så hundarna har inte så mycket tid för mig på dessa promenader ;-)
Men vackert och skönt hade vi det i allafall..trots att solen saknades..men det blåste INGET..o det är ovanligt för att vara här..:-)

Inga kommentarer: